Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å melde skade/tyveri og gode nettsider som fungerer. Rask saksavklaring og tydelig informasjon om oppgjør.
Elendig dekning når man mister briller/solbriller i sjøen på båtreise. Et slikt uhell må være dekket bedre.
Følte at Fremtind ikkje stolte på meg og min historie om kos det hadde skjedd. Var innom optiker og da de kunne bruke glassa i ny innfatning, var eg svært fornøyd med det. Alt i alt er eg nå fornøyd.
Diskutert bilforsikringen. Fikk god informasjon. Er ikke fornøyd med at minikasko ikke dekker skade på bilen. Men har funnet ut at det er slik hos de fleste forsikringsselskaper, dessverre. Deling av disse erfaringene er et ledd i kontakten med bytt.no og ikke noe jeg egentlig har valgt selv, men det var ikke mulighet for å velge noe annet enn det jeg gjorde....
Brukte nettopp reiseforsikringen min i forbindelse med avlyst ferge som gjorde reiseveien mye lengre og mistet en overnatting. Fikk svar relativt kjapt, men hørte ingenting etter det. Skulle få utregning, noe jeg ikke gjorde og fikk ikke kontakt med dem! Reisefølget vårt fikk mye mer dekket av sitt forsikringsselskap og fikk kontakt om der var spørsmål. Jeg skal bytte selskap nå!
Saksbehandleren oppleves som uprofesjonell etter at jeg påpekte dokumentasjonen gikk hun gjennom den. Etter det sendte jeg 3 mail jeg aldri fikk svar på, først etter at jeg ringte inn og et notat ble sendt til saksbehandleren bestemte hun seg for å svare. Her mister dere nok en kunde.
Utrolig overraskende kjapp behandling, glimrende saksbehandling. Jeg har aldri opplevd att det kunne gå så fort. Bare stjerner i boka fra meg.