Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukte nettopp reiseforsikringen min i forbindelse med avlyst ferge som gjorde reiseveien mye lengre og mistet en overnatting. Fikk svar relativt kjapt, men hørte ingenting etter det. Skulle få utregning, noe jeg ikke gjorde og fikk ikke kontakt med dem! Reisefølget vårt fikk mye mer dekket av sitt forsikringsselskap og fikk kontakt om der var spørsmål. Jeg skal bytte selskap nå!
Saksbehandleren oppleves som uprofesjonell etter at jeg påpekte dokumentasjonen gikk hun gjennom den. Etter det sendte jeg 3 mail jeg aldri fikk svar på, først etter at jeg ringte inn og et notat ble sendt til saksbehandleren bestemte hun seg for å svare. Her mister dere nok en kunde.
Utrolig overraskende kjapp behandling, glimrende saksbehandling. Jeg har aldri opplevd att det kunne gå så fort. Bare stjerner i boka fra meg.
Jeg er fornøyd med behandlingstid, veldig raskt oppgjør i en feriesituasjon.
Forsikringen dekker ikke vanlige utgifter ifm reise som eksempel; bom avgifter, kjøregodtgjørelse etter statens regulativ (kun 2,90 kr/km) og avgifter til bro passering. Den dekker heller ikke refusjon av biletter som ikke kan/er være fornuftig å benytte (for å ungå lange omveier)
Jeg har positiv erfaring med å bruke fremtind forsikring. Raskt og enkelt å fylle ut skadeskjemaet digitalt, samt hurtig skadeoppgjør. Noe som hjelper når man er i en ellers kjip situasjon.
Har hatt Fremtind som selskap i flere år, men dette er heldigvis første gang jeg har hatt bruk for forsikringen. Fikk en rask og god behandling. Er meget fornøyd med utfallet av saken.