Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
2 ganger i siste 2-3 år så får vi ikke dekt tap for vi kan ikke si om det var tyveri eller om ting blei frastjålet , så ja veldig dårlig argumentering også av sakene våre så vi vil nok bytte forsikring.
Det er første gang jeg trenger det, og de var effektive.
Positiv kunde oppfølging. Har liten erfaring med bruk av forsikring ut over de kontakter man må ha i samfunnet. Håper på godt tilbud på bilforsikring. El. Bil.
Bra hjemmeside, brukervennlig skademelding. Rask saksbehandling - ingen overraskelse ettersom de aldri godkjenner erstatning. Av 5 saker jeg har opprettet ila kundeforholdet var 1 godkjent - der MasterCard sto for regningen.
Tok ikke kontakt, fikk bare avslag. Meldingen som sa at jeg fikk avslag inneholdt masse klipp og lim tekst, som var tydelig pga endret tekstinstillinger. Ikke interessert i saken i det hele tatt, eller i å erstatte noe som er nå borte for en eller annen grunn. Jeg har nå kansellert forsikringen min.
Fermtind Forsikering selskap er veldig dårlig Forsikering på min sak jeg sende mange ganger Emil fått ikke svar en da
Under mine årlige ferier har det noen ganger hvert nødvendig med legebesøk,og også når uhell med feks.knuste briller har oppstått,har det aldri hvert noe problem når jeg har kontaktet Fremtind Forsikring.