Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med Fremtind. Da jeg mistet flyet p.g.a sykdom fikk jeg pengene for "billig-billetten" tilbake i løpet av 2 dager (!!)
Rask og effektivr ekspedert av kundeansvarlig i Fremtind!!
Meget rask behandlingstid. Enkel og grei saksgang, og skadeoppgjør var raskt inne på konto. Anbefales
Dekker kun skade på mobil i norden, ikke europa. Automatisk svar i løpet av 3 sekunder. Ikke menneskelig vurdering. Klagen avslått. Svært skuffet.
Raskt og smertefritt oppgjør. Fleksibel løsning på problemet.
Veldig fint forsikring! veldig rask, min problemer var løst tidlig
Verdens verste kundebehandling. Nye saksbehandlere hver gang vi ringer. Ble påtvinger et kontantoppgjør når snekkeren (Recover i Førde) som Fremtind selv valgt til jobben trakk seg. Vi fikk ingen snekkere til å gjøre jobben til den prisen Fremtind gav oss i kontantoppgjør som endte med et reelt tap på hele saken.