Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppgjøret er noe helt annet enn det man kan tolke i teksten for oppgjør i skadesaken.Men ellers trivelige å imøtekommende saksbehandlerne som gjør det de kan innenfor reglene som er satt👍
Mistet et par solbriller på sjøen… Tenkte at det var godt jeg har topp reiseforsikring og topp innbo hos Fremtind. Da jeg skrev inn mistet solbriller i sjøen hos chatroboten til Fremtind fikk jeg til svar; «Forsikringen dekker briller som blir borte i vannet. Gå til skjemaet og fortell hva som har skjedd.» Jeg sendte inn skjemaet, men fikk til svar at de ikke dekket dette. De beklaget at chatroboten ikke fungerer… Synes dette var dårlig av 3 grunner; 1.grunn er at dem sier at de har den beste reiseforsikringer, dette stemmer ikke når konkurrenten dekker mye mer enn dem selv 2. grunn chatroboten oppgir helt feil informasjon. 3. grunn de er dyre, jeg trodde imidlertid at jeg betalte for en god forsikring, men det stemmer ikke. Byttet over til et annet firma som hadde bedre betingelser og dem var faktisk rimeligere…
Ja, Fremtind en dynamisk blanding av ulike fagpersoner og nytenkere som ønsker å utvikle hverandre, markedet og samfunnet vi bor i
Får ikke snakket med noen og de ringer ikke tilbake.. lange køer på telefon. Betaler for forskning som ikke når man først trenger det.
Dere har vært brae for meg.Og er tilfreds med forsikringen til nå.
Jeg har brukt dette selskapet til alle mine forsikringer gjennom mange år. Denne saken med bilskade ble raskt behandlet, Alt ble ordnet digitalt , Jeg er meget godt fornøyd med saksbehandlingen og samhandlingen melleø selskapet og verkstedet.
Tillit mellom forsikring og kunde, kort behandlings tid og god oppfølging.