Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å melde saker inn og behandlingen er ekstremt rask!
Bra håndtering av saken. Fikk skade oppgjør raskt
Enkelt å melde inn saker. Laaaang saksbehandlingstid.
Fra dekningsgaranti i DnB (dvs. markedets beste forsikring) til veldig dårlig dekning uten at kundene har fått god info om det
Møtte først en kverulerende og uhøflig saksbehandler. Absolutt ingen oppfølging. Måtte selv gjenta henvendelser med visse mellomrom og fikk beskjed om at min saksbehandler var opptatt og ville ta kontakt med meg. Det skjedde ikke. Brukte to og en halv måned på å få en takstmann til å komme å sjekke skade. Ikke akseptabelt, spesielt siden jeg handlet på vegne av min mor på 80+. Kommer ikke til å velge dette forsikringsselskapet for min egen del.
enkeit og greit til tross av ferietid,raskt oppgjør.
Fikk bil i retur uten at vindu var reparert. Kunne fått tilbakemelding skriftlig om at saken var underkjent føre bil ble tilbakelevert. Jeg måtte selv ring takstmann. Jeg måtte selv be om en skriftlig vurdering fra takstmann. Takstmannen mener jeg lyver og det er jeg sterkt uenig i