Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra dekningsgaranti i DnB (dvs. markedets beste forsikring) til veldig dårlig dekning uten at kundene har fått god info om det
Møtte først en kverulerende og uhøflig saksbehandler. Absolutt ingen oppfølging. Måtte selv gjenta henvendelser med visse mellomrom og fikk beskjed om at min saksbehandler var opptatt og ville ta kontakt med meg. Det skjedde ikke. Brukte to og en halv måned på å få en takstmann til å komme å sjekke skade. Ikke akseptabelt, spesielt siden jeg handlet på vegne av min mor på 80+. Kommer ikke til å velge dette forsikringsselskapet for min egen del.
enkeit og greit til tross av ferietid,raskt oppgjør.
Fikk bil i retur uten at vindu var reparert. Kunne fått tilbakemelding skriftlig om at saken var underkjent føre bil ble tilbakelevert. Jeg måtte selv ring takstmann. Jeg måtte selv be om en skriftlig vurdering fra takstmann. Takstmannen mener jeg lyver og det er jeg sterkt uenig i
Saksbehandler brukte alt for lang tid på noe som til slutt ble et avslag i siste sak for vår del. I denne saken, ut fra konklusjonen som ble, kunne med fordel vært avklart med en gang sak var innmeldt. Slik vegring skaper forventning, frustrasjon og til slutt kun irritasjon. Tidligere har jeg erfart at et nei har blitt ja. Fint det, men da blir det kun opp til de ressurssterke å nå fram. Ikke bra! Uprofesjonelt!
Supert selskap, fikk litt dårlig info da jeg ringte, men når jeg lastet saken opp på nettet, var det veldig enkelt, og fikk utrolig nok skadeoppgjør dagen etter på. Supert selskap, kan absolutt anbefales.
Dårlig behandling av sak. Misfornøyd med måten forsikringssaken min ble behandlet på.