Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
enkeit og greit til tross av ferietid,raskt oppgjør.
Fikk bil i retur uten at vindu var reparert. Kunne fått tilbakemelding skriftlig om at saken var underkjent føre bil ble tilbakelevert. Jeg måtte selv ring takstmann. Jeg måtte selv be om en skriftlig vurdering fra takstmann. Takstmannen mener jeg lyver og det er jeg sterkt uenig i
Saksbehandler brukte alt for lang tid på noe som til slutt ble et avslag i siste sak for vår del. I denne saken, ut fra konklusjonen som ble, kunne med fordel vært avklart med en gang sak var innmeldt. Slik vegring skaper forventning, frustrasjon og til slutt kun irritasjon. Tidligere har jeg erfart at et nei har blitt ja. Fint det, men da blir det kun opp til de ressurssterke å nå fram. Ikke bra! Uprofesjonelt!
Supert selskap, fikk litt dårlig info da jeg ringte, men når jeg lastet saken opp på nettet, var det veldig enkelt, og fikk utrolig nok skadeoppgjør dagen etter på. Supert selskap, kan absolutt anbefales.
Dårlig behandling av sak. Misfornøyd med måten forsikringssaken min ble behandlet på.
Dere hjelper ikke kundene når kjer ulykke eller skade.vi betaler for å få støtte.ikke hele tida unnskyldning for å ikke støtte eller betale.
Ved min skade - mistet eiendeler i en kanovelt - opplevde jeg den automatiserte løsningen for skade innmeldinger som svært tilfredsstillende; godt eksempel på enkel og oversiktlig saksbehandling! Pengene ble automatisk satt inn på konto i løpet av få dager.