Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig oppfølging forlanger at servicemann skal komme og undersøke skaden og deretter vil De ikke betale for det
Dere har elendig dekning på deres innboforsikring i forhold til alle andre selskaper i Norge .
Etter min vurdering er prisen høy hjå Frende i forhold til vilkår på forsikringer eg har fått tilbud på. Eg har Frende i dag pga LO favør.
Telefon vart skadet hjemme... Meldte d inn på innboforsikring. Etter dette tok det 1 dag før tlf var på repp😃
En Forsikkring alle burde ha! Imøtekommende forståelses full, og gjør det de kan for og hjelpe deg. Hvis du er missfornøyd har du heller ikke krav på det du spør om. Det er klart beskrevet hva forsikringen gjelder og Ikke gjelder!
Jeg er fornøyd fordi jeg får rask tilbakemelding ved rapport om skade, og kundeservicen er god.
Forespeilet behandlingstid 15 dager på en enkel husdyrsak hvor all dokumentasjon ble levert når saken ble åpnet. Etter 20 dager sendte jeg Mail uten å få svar. Veldig vanskelig å komme gjennom på tlf men fikk til slutt svar fra en som sa behandlingstid på 7 uker. Forrige uke fikk jeg beskjed om at saken var ferdig behandlet og penger var på vei. Ikke fått noe enda 9 uker etter saken ble startet.