Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forespeilet behandlingstid 15 dager på en enkel husdyrsak hvor all dokumentasjon ble levert når saken ble åpnet. Etter 20 dager sendte jeg Mail uten å få svar. Veldig vanskelig å komme gjennom på tlf men fikk til slutt svar fra en som sa behandlingstid på 7 uker. Forrige uke fikk jeg beskjed om at saken var ferdig behandlet og penger var på vei. Ikke fått noe enda 9 uker etter saken ble startet.
Vi har hatt tre forskjellige saker. Det har vært enkelt å registrere skadene, bra kommunikasjon og rask behandling. Superfornøyd!
Mitt kjøretøy har dessverre i løpet av relativ kort tid vært involvert i hendelser som har ført til karosseriskader. Som følge av dette har jeg mistet bonus. Min kone og jeg bruker samme bil (tidligere to biler) og vi har klart oss lenge uten å ty til forsikringsselskapet. Kontakten med Fremtid er grei. Siden jeg har LO favør har jeg min forsikringer der. Jeg sjekker sjelden hva andre selskap tilbyr av vilkår og pris på bilforsikring. Her bør jeg kanskje være mer bevisst fremover, men siden kontakten med dere har fungert greit har vi forholdt oss til dere.
Veldig fornøyd med kundeservice og behandlingstid.
Da mine forsikringer gikk over fra DNB til fremtind og jeg i samme tidsrom byttet en av mine biler til en nyere som har halve salgsprisen økte prisen betydelig på alle 4 bilene jeg forsikret. Fikk som eksempel 6000 mer i årspremie på min Tesla 3. Har aldri brukt forsikring så jeg må betegnes som en «god» kunde. Dessverre oppfattet dere meg ikke som det, og jeg tok pikk og pakk og byttet til et selskap som verdsetter gode kunder👎👎
Damen som behandlet min sak tok ikke i betraktningen i min situasjon (brukket ankel og kunne ikke bli selv engasjert så mye som skulle for å nå varende pris )følte at jeg ikke ble trodd, damen som behandlet saken min var veldig arrogant, veldig dårlig jobb, kan ikke trekke 10% fra pris til ødelagte briller (de var halvannet år gamle) som å trekke 10%fra pris til pc(to førskjellige ting).
Vennlige og hjelpsomme kundebehandlere. Hurtig saksbehandling, slipper å vente lenge på saksavgjørelse. Ventetiden på telefonen bør bli kortere. Har nylig hatt en reise med forsinkelse, måtte overnatte til neste dag og bestille ny reise. Kunne dessverre ikke få sendt over kopier av alle ting det ble bedt om, men refusjonen ble godkjent og jeg hadde pengene på min konto i løpet ei uke. Det kaller jeg for utmerket god service.