Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
meget rask behandling ryddig og greit bra kundeservice
Min opplevelse var at jeg følte jeg ikke ble trodd. Var svært hyggelig først, men ringte meg opp igjen og da hadde vedkommende et helt annet tonefall i samtalen og hadde endret sin vurdering. Jeg sa jeg skulle kontakte butikken/verkstedet for å få sjekket pris på reparasjon før jeg ville ha noen utbetaling da jeg var usikker på kostnadene kontra utbetalingen jeg skulle få. Kostnadene var lavere enn det jeg hadde fått beskjed om fra butikken så jeg droppet saken. Ovenstående er den korte versonen av saken.
Vi har fylt feil drivstoff, fikk leiebil, og alt gikk bra fra tida vi satt bilen til reparasjon fram til vi fikk bilen tilbake. Glad for at vi fikk bra service Og god informasjon underveis. Anbefales!
Kan bli bedre på info om forsikringen om dekning og bonus
Fremtid har supre mennesker som hjelper deg gjennom prosessen i forsikringsdekning din. Er ikke alltid lett å forstå alt, da er det bare å ringe eller sende mail så får du hjelp som letter arbeidet
Brukte forsikring til knuste ipad skjermen, saken behandlet godt og kjempe god repons fre eplehuset innen 2 dager. Kjempe fornoyd.
Mine forklaringer har tydeligvis ikke blitt vurdert i det hele tatt mens motparten tydlige har blitt trodd fullt ut