Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtid har supre mennesker som hjelper deg gjennom prosessen i forsikringsdekning din. Er ikke alltid lett å forstå alt, da er det bare å ringe eller sende mail så får du hjelp som letter arbeidet
Brukte forsikring til knuste ipad skjermen, saken behandlet godt og kjempe god repons fre eplehuset innen 2 dager. Kjempe fornoyd.
Mine forklaringer har tydeligvis ikke blitt vurdert i det hele tatt mens motparten tydlige har blitt trodd fullt ut
Uråd å få kontakt i helga. Lite forståing frå sakshandsamar - skuldar på at det er andre si feil.
Enkel å snakke med, enkel å formidle budskapet til. Veldig hyggelig kundeservice.
En meget skuffende behandling av en etter min mening en helt kurant erstatning for en avlyst tur.
Veldig omsorgsfull i starten av en klagesak, men så dabber det litt av etter hvert. Slik er kanskje vanlig ..😎