Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lite kunde vennlige,lang saks tid. Gir forsikringssum som skal gå til hør apparater som er mistet til gammel inkassosak.
Enkelt og lett forståelig skadeskjema. Bare å markere de punktene som var riktige for meg. Også veldig hyggelig , og god kundeservice.
Jeg var i en trafikkulykke (uforskyldt) og fikk ødelagt jakke og briller, samt skulder, Fremtind vil ikke erstatte tingene mine fordi skaden består av hull, hakk, riper, flekker og lignende- disse vilkårene er for dårlige. Skikkelig skuffa
Ba om å få dekket utlegg i forbindelse med bryllup/reise. Saken ble sendt inn 28.sept og fikk ved purring i november beskjed om at saken var sendt til fagsjef og at jeg ville få svar i løpet av dager. Etter 3 purringer til og egen mail til Fremtind fra var kundekontakt hos DNB fikk vi fortsatt ikke svar. Ved purring per telefon 3 1/2 mnd etterpå får vi fortsatt beskjed om at saken fortsatt ligger hos fagsjef og at det skal purres opp, før saksbehandler plutselig sier at nei, vi får ikke dekket dette og hun skal sende oss en mail på dette vedtaket?! Dette tok lang tid og dårlig oppfølging underveis.
Noe lang ventetid på tlf, så valgte ring tilbake. Greit og fylle ut skadeskjemaet, rask utbetaling på konto etter 1 dag
De setter seg i behovet ditt og hjelper deg og det er det som trengs når uhellet har inntruffet.
Godt fornøyd med informasjonen.og god oppfølging .