Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har for et par års siden en svært negativ opplevelse med selskapets ansatte i forbindelse med en vannskade på hytte. Dette handler ikke om at jeg ikke fikk medhold, men den arrogante måten jeg ble møtt på. At jeg likevel forblir kunde , skyldes at jeg ikke tror selskapet hverken er verre eller bedre enn andre forsikringsselskaper.
Enkel og oversiktlig registreringsider for å melde skader. Raskt og problemfritt oppgjør.
Fulgte god opp i ventetiden før reparasjon. Rask behandling av oppgjør.
Meget fornøyd, veldig god og rask service, oppgjøret var klart i løpet av ett døgn
Fremtind brukte minimum en uke på å besvare e-poster og når svarene kom virket det som de ikke hadde lest e-posten eller satt seg inn i saken. Pga av dette pågikk saken i flere mnd.. Jeg fraråder å bli kunde hos Fremtind!
Rask behandling, hyggelige folk som kom på befaring, og rask behandling
På kort tid hadde vi dessverre to uhell. En lekkasje i et vannrør på badet og et ublidt møte med et undervannsskjær med båten. Begge sakene ble håndtert på en veldig profesjonelt måte, vi følte oss godt i varetatt og problemene våre ble løst raskt og tilfredsstillende.