Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde en episode med reiseforsikring som jeg ikke satte pris på. Ble lovet utbetaling "uten problemer", men det ble avslag, sentralt. Dette var en repr. som holdt info. på et møte. Slik bør unngås.
Opplevde saksbehandler og takstmann som hyggelige og imøtekommende i en vanskelig situasjon. Det var bra, da slapp vi å engste oss for de økonomiske utfordringene som kom. Tusen takk for det!!
Får avslag på tilbakebetaling etter tyveri, uten noen god forklaring eller oppfølgingsspørsmål. Kaldt og dårlig
Enkel og grei innmelding av skade på nett, rask behandling av kravet selv under stressede forhold (korona) deretter hurtig utbetaling inn på konto!
Vi er strålende glad for den gode hjelpa vi har fått. Vi er har alltid fått god hjelp. Vi er i 80 årene og da er det viktig at dere hjelper oss og det har dere gjort. Ta en takk til alle vi har hatt kontakt med.
Det virker som at dersom skademeldinger blir er fylt ut med nødvendige opplysninger, så går saken sin gang og vi hører ikke noe mer fra selskapet før erstatningen er bekreftet.
Har forsikring i sparebank 1 men måtte forholde meg til dette underfirma i Oslo. Dårlig informasjon og sein responstid. Ikke det jeg er vant med og vurderer bytte.