Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når en vurdering er gjort på erstatning og man etterspør en forklaring på hvordan den er beregnet bør også andre saksbehandlere kunne forklare dette. Vedkommende jeg hadde kontakt med skjønte ikke hvordan det var blitt beregnet. Når en får informasjon om at saksbehandler som har vurdert saken skal ta kontakt så forventer jeg at dette gjøres ( noe det ikke er blitt gjort).
Når uhellet nå var ute og man står i en uvant og irriterende situasjon. Gjorde Fremtind Forsikring hele opplevelsen lettvint og vi følte at det var en lett og rask prosess. Så hele opplevelsen ble lettere enn forventet og deilig at de hjalp profesjonelt og enkelt. Det hele ente med at blive en god opplevelse rart nok… så takk for hjelpen 👌
Hurtig og grei behandling uten videre dikkedarer.Bedre kan det vanskelig gjøres.
Dem følger opp saken hele veien. Bra kunde veiledning.
Effektive og rett på sak. Fikk en lakkskader på bilen min. Meldte inn saken og fikk svar etter kun 1-2 dager. Lett å forholde seg til.
Synes det skulle vært at de yngre fikk bonus når forelder står som eier og barn som medeier. Får det i andre forsikringsselskaper.
God gjennomgang med en dyktig rådgiver som ga gode råd ved overgang fra annet selskap. Det er kort ventetid på telefon for å oppnå kontakt ved spørsmål