Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi ble oppringt av en hyggelig ung dame.Mye bedre å forklare hendelsen muntlig enn skriftlig.Vi fikk erstatning for en mistet/stjålet klokke.Dette gjalt min sønn på 18 år som dekkes av min forsikring til han fyller 20.Dere er helt suverene.
Gode og effektive kundebehandlere og raskt oppgjør
Kunne tenke meg en gjennomgang av alle forsikringen. Dem e dyre.
Skjønner ikke hvorfor jeg blir spurt, før saken min er behandlet
Når en vurdering er gjort på erstatning og man etterspør en forklaring på hvordan den er beregnet bør også andre saksbehandlere kunne forklare dette. Vedkommende jeg hadde kontakt med skjønte ikke hvordan det var blitt beregnet. Når en får informasjon om at saksbehandler som har vurdert saken skal ta kontakt så forventer jeg at dette gjøres ( noe det ikke er blitt gjort).
Når uhellet nå var ute og man står i en uvant og irriterende situasjon. Gjorde Fremtind Forsikring hele opplevelsen lettvint og vi følte at det var en lett og rask prosess. Så hele opplevelsen ble lettere enn forventet og deilig at de hjalp profesjonelt og enkelt. Det hele ente med at blive en god opplevelse rart nok… så takk for hjelpen 👌
Hurtig og grei behandling uten videre dikkedarer.Bedre kan det vanskelig gjøres.