Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og god kundeservice og behandling av saken. Enkelt å melde inn skade på nettsiden.
Har hatt noen saker til behandling, og er svært fornøyd med saksgang og du får det du har krav på ut fra dine forsikringer.
God hjelp Rask behandling Tydelige beskjeder om noe må presiseres
Hun jeg snakket med stilte de riktige og relevante spørsmålene i vår sak. Noe hun var usikker på tilbød hun å undersøke og ringe tilbake med riktig informasjon. Det gjorde hun og saken ble avsluttet tilfredsstillende der og da.
Tar lang tid på saksbehandling. Holder ikke det dere lovet når vi tegnet forsikringen.
Jeg har forsikringen min gjennom NSF. Tok kontakt pga skadet sofa. Iløpet av 1 uke så er saken avgjørt. Måtte vente på pris tilbud fra leverandør og fikk pengene på konto dagen etter. Veldgi fornøyd!
Veldig enkelt å registrere skade. Deretter er det umulig å følge saken da alt du sender inn blir borte fra siden. Mail du sender inn blir besvart etter lang tid og gjerne i en ny tråd sånn at det blir vanskelig å følge med på hva du egentlig får svar på. I det hele tatt elendig oppfølging. Selve oppgjøret ser derimot ut til å gå greit noen måneder etter at saken burde ha vært ferdig.