Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har vært flere tilfeller hvor jeg har meldt inn skader som jeg mener burde ha vært dekt på toppforsikringen jeg har hos dem. Jeg anbefaler ikke deres innboforsikring. Jeg kommer til å bytte min innboforsikring.
Egen meny for mobiler/ pc, lett å fylle ut, rask behandlingstid og pengene raskt på konto.
Hyggelige saksbehandlere. Tok litt lang tid men det gikk veldig bra
Har aldri hatt skader de mange årene jeg hadde forsikring via Sparebank1. Etter alle jeg har snakket med og lest om her så var det helt topp å ha forsikring i Sparebank1. Fordelen skulle jo også være at man fikk såkalt LO fordel som gjorde prisen lavere på forsikringene. Så kom skaden - da hadde Sparebank 1 og DNB slått seg sammen og blitt et forsikringsselskap. Skaden var grunnet leietakeres herjinger/ødeleggelser i leiligheten. Skade ble meldt inn og takstmann ble rekvirert av Fremtind. Jeg fikk beskjed om at egenandelen på skaden tilsvarte depositumet (dette var ikke nevnt i forsikringsvilkår) - men etterhvert gikk saksbehandler fra dette og innrømte at egenandel var 9000. Så hører jeg ikke mer - og jeg purrer gjentatte ganger - men ikke noe svar. Så nå har det endt med at jeg har måttet engasjere advokat mot Fremtind (via LO) - det viser seg at saksbehandler har sluttet og avsluttet saken min uten å gi beskjed. Månedene har gått - og Fremtind trenerer og trenerer. Saken går nå til Finansklagenemda - og selv om min avtale med Fremtind innebærer erstatning for tapt husleie vil jeg tape penger. Så nå har jeg skiftet forsikringsselskap - med bedre dekning og mye lavere pris (LO fordel er bare løgn !) Står iferd med å skifte bank også - men sitter på gjerdet siden jeg tenkte på å gå tilbake til Skandiabanken - men DNB som er Norges verste bank har vel slukt Skandiabanken så det kommer ikke på tale.
God og rask behandling. Lett og komme i kontakt med og gir gode forklaringer.
Det er enkelt å melde inn skade, oversiktlig. På startsiden ble det meldt fa om hva slags informasjon jeg burde ha klar. Jeg fikk raskt svar fra saksbehandler
Det var enkelt å registrere skade og jeg fikk raskt svar på om den var godkjent. Reperasjon var raskt og jeg kunne hente den på posten bare en uke etter at den ble sendt fra meg.