Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Siden DNB samlet med Sparebank1 har de blitt like svindel som Sparebank1. Unngå dette nye selskap, har ingen ting å si med DNB sine produkter eller forsikring fra noen år siden. Betaler mye på forsikring hver måned og ble god ivaretatt når det var kun DNB. Nå prøver de å ikke dekke ting de selv har i vilkårene. Rett og slett, ett nytt svindel selskap like som Sparebank1.
Vi hadde en vannskade som burde vært enkel å løse for forsikringen, men de har brukt 3 måneder på å komme til en løsning. Fra første kontakt til takstmann kom tok det bare to dager, men etter dette måtte jeg kontakte Fremtind selv for å få svar. Først når jeg truet med å bytte selskap tok de kontakt med meg.
Greit oppgjør, men det tok lang tid.Viktig å ta vare på alle kvitteringer og forklare seg ærlig
Enkelt å melde skade. Svar på skademelding og oppgjør kom fort.
Jeg vet ikke hva Jeg skal. Men det er bar e bra og dyr
De behandlet saken raskt De må ta hensyn til sakens kilde .
Veldig grei både behandling og behandlingstid! Må være et særdeles godt alternativ for alle.