Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde en stor kloakk skade (tilbakeslag) skaden er en ting, men oppfølgingen og servicen fra skadeselskapet var verre
Prøver alltid på å avvise erstatnings ansvar. Hadde brann i fryseboks som jeg avverget til å utvikle seg. Da de mente det ikke hadde vært åpne flammer avviste de erstatning.
Dette var dårlige greier! Ingen svarer på telefonen. Ingen tilgjengelig for å svare på spørsmål. Mail blir besvart sjablongmessig. Savner en saksbehandler som kan veilede i saken. Dette var en svært dårlig erfaring
Raskt og effektivt oppgjør som gir meg som kunde trygghet for at jeg blir tatt godt vare på.
Hvor dumt kan det være! Du må være vitne til lomme tyveri for at fremtid skal dekke det! Ser man at en blir frastjålet ting så stoppe man det, da hadde en ikke hatt behov for forsikring.
Etter jeg tok kontakt så kontaktet en av sammarbeidspartnerene meg umiddelbart, og var hos med kl7:30 dagen etter, etter det gikk det slag i slag. Alt i alt så vil jeg si at alt gikk veldig bra.
Stort sett fornøyd med saken min. Bra kundebehandling.