Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøver alltid på å avvise erstatnings ansvar. Hadde brann i fryseboks som jeg avverget til å utvikle seg. Da de mente det ikke hadde vært åpne flammer avviste de erstatning.
Dette var dårlige greier! Ingen svarer på telefonen. Ingen tilgjengelig for å svare på spørsmål. Mail blir besvart sjablongmessig. Savner en saksbehandler som kan veilede i saken. Dette var en svært dårlig erfaring
Raskt og effektivt oppgjør som gir meg som kunde trygghet for at jeg blir tatt godt vare på.
Hvor dumt kan det være! Du må være vitne til lomme tyveri for at fremtid skal dekke det! Ser man at en blir frastjålet ting så stoppe man det, da hadde en ikke hatt behov for forsikring.
Etter jeg tok kontakt så kontaktet en av sammarbeidspartnerene meg umiddelbart, og var hos med kl7:30 dagen etter, etter det gikk det slag i slag. Alt i alt så vil jeg si at alt gikk veldig bra.
Stort sett fornøyd med saken min. Bra kundebehandling.
I forbindelse med tidligere skadesak på husets vannledning (stikkledning) ble det gjort beregninger basert på aldersfradrag. Dette skulle, slik vi vurderer det, ikke vært gjort pga. at stikkledningen var av plast. Her har selskapet benyttet en oppfinnsom argumentasjon som involverer stoppekranens utførelse, alder og funksjon. Disse begrunnelsene er rettslig sett ikke holdbare og bygger i tillegg på noen faktafeil. Disse har jeg anført i klagesaken, men de er i realiteten ikke blitt vurdert/kommentert. Klagenemnda har heller ikke orket å sette seg inn i dette, men har bare vist til selskapets begrunnelse. Vi er med bakgrunn i dette i ferd med å avslutte alle engasjement i Fremtind.