Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefaler ikke! Venter 6 måneder til å få svar fra skadeavdeling. Kan ikke bruke bil men forsatt betaler toll (vegvesen) og forikring! Snart går til avisen hvis får jeg ikke svar i løpet av uka
behandlingstiden er alt for lang, og tilbakemeldinger og service er fraværende
Ble bedt om opplysninger via e-post, med ett spørsmål per dag. Dette deo ut i tid, da man ikke ba om flere opplysninger samtidig.
Min kloakk-ledning ut til kommunal hovedledning i gata sprekker opp og deformeres, kanskje pga trafikk-belastning. Skaden skjer over tid og forverres dramatisk iår. Må grave opp og bytte noe rør. Fremtind dekker ingen ting. Begrunnelse: Skaden har ikke skjedd tilstrekkelig "tilfeldig" eller "plutselig". Kostet meg 100 000 kr. Hva slags trygghet gir det å bruke et slikt selskap?? Jeg skal bruke god tid på å advare min omgangskrets mot farene ved å bruke Fremtind.
Fikk fantastisk og rask oppfølging, og pengene på konto dagen etter.
Min telefon fikk knust skjerm. Så fikk den en smell til, og den ble ubrukelig. Meldte inn skade, og fikk flekk ny telefon, til og med nyere modell, for en tusenlapp i egenandel. Senere hen fikk jeg ødelagt toalettet mitt. Sendte inn dokumentasjon, fant rørlegger som fikset nytt toalett, sendte inn regningen, og før du kunne si "toalett" var saken ferdigbehandlet og hele regningen (igjen minus den ubetydelige tusenlappen) inne på konto. Rask og bekvem saksbehandling! Forbehold om at jeg har truffet rette bokser mht. hvilke forsikringer som var rett. Men det var ihvertfall rask saksbehandling!
Har særdeles liten erfaring med forsikringsoppgjør (heldigvis), men i vårt ene tilfelle opplevde vi svært god mottakelse, rask og profesjonell behandling.