Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Melde inn skade på taket 2020 etter at naboen byttet tak fikk ikke tilsendt takstmann for å se på skadene. Etter at det nye taket til naboen ble lagt på, ble skaden hjem borte. Meldte inn ny sak høsten 2020 i forbindelse med vannlekkasje, fikk ikke tilsendt takstmann eller hjelp fra forsikringsselskapet. Sendte inn ny melding høsten 2021, da fikk jeg tilsendt takstmann, men avslag på søknaden om å få hjelp med begrunnelse på at taket var over 40år (taket ble 40år 22.12.2020) vil dermed si det virket som en taktisk handling på forsikringsselskapet å utsette å bistå, for så å ha grunnlag til å avslå.
god oversikt over forsikringene. fikk hjelp ved tlf.henvendelse når jeg trengte hjelp. Opplever en tilfredshet på alle nivåer.
Anbefaler innboforsikring. Bra dekkning og rask behandling av saker.
Rask og god tilbakemelding av oppgjør. Utmerket service.
Hyggelige ansatte og imøtekommende i telefonsamtalen. Jeg synes forsikringen er billig og trygg. Rask utbetaling for skade
Første gang jeg har brukt forsikringen og ble veldig fornøyd 🥰
Ble på rygget og fikk en liten skade. Dette tok tid og skylte på motpartens forsikringsselskap ikke aksepterte skyldspørsmålet. Jeg hadde forklart hendelsesforløpet og tatt bilder av skaden på min bil og bilen til motpart og hans førerkort. Alt skulle vært ordnet raskt.