Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger og de jeg har pratet med har alltid vært hyggelige.
Dårlig dekning, masse unnskyldninger for ikke å dekke
Makeløs presis og rask behandling hele veien. Forsikringsselskapet ga gode råd om hvorledes jeg skulle gjøre i forbindelse med verksted oppholdet og informerte verkstedet parallelt. Jeg har i mange år hatt høyeste bonus og lite erfaring med å være på verksted. I tillegg er jeg blitt godt voksen. 78 år. Derfor tar jeg meg tid til å fortelle hvor fornøyd jeg er. Makeløst bra selskap.
Et godt, trygt og profesjonelt forsikringsprodukt i alle ledd. Jeg er svært fornøyd.
Fremtinds saksbehandler synes ikke å ha lest det innsendt, ei heller to e-poster som beviste at de tok feil.
Litt tregt å få saken behandlet, skal Fremtind fremdeles være frampå så må de speede opp.
Enkel og god innmelding av forsikring saker. God oppfølging!