Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vanskelig å få tak i oppgitt saksbehandler. Sviktende informasjonsflyt.
Negativt overrasket over manglende vilje til å komme kunden i møte når det gjelder endring og avbestilling av reise pga alvorlig sykdom
Ingen fordeler, har betalt stødig til lo favør i 25 år og når jeg hadde bruk for hjelp var alt bare vanskelig og ingen ting å hente.
Greie bonusordninger for LO medlemmer , og grei saksbehandling ved skade
Fikk alt jeg hadde krav på og god hjelp fra dyktige saksbehandlere.
Var egentlig klar over utfallet. Regningen kom på ca 2000 kr . For lite til å få erstatning.
Opplever at det er vanskelig å få kontakt med selskapet når en skal melde skader. Kommer kun til en telfon som ingen svarer og når en legger inn saken elektronisk så skjer det ingenting. Her er det rom for forbedringer av prosesser og rutiner.