Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundebehandling.er forbyråkrati oppgjøret.slipper masse byrokrati
Når jeg er ferdig med en pågående skadesak skal jeg være veldig rask å bytte selskap. Elendig kundeservice, alt tar lang tid, informasjon om sakens gang er totalt fraværende og det er umulig å få noen konkrete svar. 🤮
Enkelt å melde skade, raskt svar, og raskt oppgjør! Hyggelig kundekonsulent jeg traff på telefon.
Veldig enkelt å melde inn skadesak nettbasert og meget raskt svar og oppfølging.
Svært irriterende at ikke forsikringsoversikten vises på min nettbank, vi har LO favør siden fruen jobber på sykehuset, men jeg bor i huset, eier det sammen med henne, vi har felles barn og lån og jeg betaler og ordner alt, derfor er det synd at jeg ikke var tilgang til dette.
Selvom du er forsikret med topp innbo og enkeltgjenstander til 350000,- er du IKKE dekket av forsikringen skulle noe gå galt med møblement eller ting i hjemmet. Så du betaler penger for at de skal gå rundt, men når uhellet er ute står du som kunde alene.
Virker effektive og moderne. Har ikke hatt noen negative opplevelser med selskapet.