Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved skade på bil måtte jeg gjentatte ganger kontakte selskapet for å bli oppdatert. Ettersom jeg aldri fikk snakke med ansvarlig rådgiver så måtte jeg be verkstedet om adgang til bilen for så selv påpeke ulike skader som selskapets takstmann hadde unnlatt å ta med. Det hele endte med en to uker lang konflikt, utelukkende fordi selskapet overså og unnlot å svare på forespørsler. Jeg ville forventet at de i større grad var interessert i å ha dialog med kunde, fortgang i prosess og unngå et lengre leiebil forhold. I etterkant fikk jeg også en regning på leiebil for en periode som viste seg å være etter at leiebil var levert tilbake. Dette måtte jeg selv dokumentere gjennom å vise til passeringer i bomstasjon på min private bil. I den grad det kan tolkes som en beklagelse, uttalte ansatt hos Fremtind at "Det er ikke første gang noen forsøker å lure til seg leiebil utover leieperiode".
Kan trygt anbefales for alle,jeg har hatt glede av å være trygt forsikret hos dere i mange tiår.Enestående selskap
Jeg er veldig fornøyd med hjelpen jeg har fått av Fremtind Forsikring
Rask og god service. Fekk raskt info om saksgang. Produktet var tilbake på under 1 veke. Fekk nytt produkt. iPad .
Rask og effektiv saksbehandling etter en slitsomt flom skadde etter Hans hvor vi tapte det meste. Opplevde bare hyggelig saksbehandler. Dette hjalp i en vanskelig tid.
Rask behandling. Aldri noen spørsmål eller innvendinger omkring mine rettigheter som forsikringstaker.
I de saker som jeg har hatt med Fremtind forsikring, har det vært kort behandlingstid og i mine saker er jeg godt fornøyd med behandlingsresultatene.