Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling. Aldri noen spørsmål eller innvendinger omkring mine rettigheter som forsikringstaker.
I de saker som jeg har hatt med Fremtind forsikring, har det vært kort behandlingstid og i mine saker er jeg godt fornøyd med behandlingsresultatene.
Vi ble lurt og saken ble ikke løst. Etter reparasjonen er bilen fortsatt skadet.
Fikk en akutt motorskade av stor oljelekkasje. Bilen har fast til servise på merkeverksted, aldri mellom serviser trengt å fylle på. 3 dager før skaden var bilen til EU kontroll, stod på buk, ingen melding om oljelekkasje. Fremtind kaller skaden for slitasje. Uten bil i 8 uker. Ingen støtte
Rask behandling og tilbakemelding i vår sak som gjaldt en stjålet sykkel. Oppgjøret kom fort på kontoen.
Kort saksbehandling. Ryddig saksgang. Tydelig kommunikasjon. Kan bli bedre på å opplyse om hvilke valgmuligheter man som forbruker har når det kommer til å velge verksted.
Heilt greit. Men sian dei skulle gjera jobben inne på ett soverom, kunne ein godt gitt info til dei som kom og gjorde jobben at dei hadde på seg reine klær.