Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og tydelig behandling. Selvfølgelig leit å ikke få erstattet ørepynten. Forstår at reglene er som de er. Trodde faktisk at når jeg mister noe ved et uhell på en reise at jeg er forsikret. Ha en fin dag!
Slik som jeg forventer en forsikring skal være. Føler meg trygg.
Styr unna. Kun opptatt av å unngå utbetaling der det er mulig og opptrer som forsikringsselskapets advokat i stedet for å gjøre en seriøs vurdering av forsikringstakers argumenter. Dette gjelder både saksbehandlere og juristene som behandler klagesakene - de kommer kun med argumenter som gjør at forsikringsselskapet får redusert utbetaling/unngår betaling - ingen objektive balanserte vurderinger.
Ingen oppfølging av selskapet med det mener jeg ingen skriftlig informasjon om verken utbedring eller hvem som skal utbedre skaden. Når jeg kontaktet selskapet på tlf fikk jeg et dårlig forslag til utbedring av skaden. Eneste grunn til at jeg ikke har byttet forsikrings selskap er at denne saken ikke er ferdig.
Er kjappe med å berolige ved å erklære at skaden, den tar vi. Utnytter moderne mobilbasert kommunikasjon på en effektiv måte. Er meget gode på pris, det bekreftes av en nettside der dette har vært diskutert.
Kort saksbehandlingstid. Tydelig svar, rask utbetaling av erstatning. Tilbud om videre oppfølging.
Saken ble raskt lukket uten å innhente faglig vurdering. Utekrana er fortsatt frosset.