Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig godt fornøyd med forsikringsselskapet. Raskt svar
Fantastisk service, rask tilbakemelding, og veldig bra mtp skader
Grei og oversiktlig portal,ok priser på forsikringene.
Fikk hurtig svar på min henvendelse. Bra oppfølging.
Elendig saksbehandling, arrogante og uten evne til å besvare spørsmål, eller kritikk. "Godag mann-;økseskaft" svar. Utrolig!! En "beskjeden vannskade" fratok tre familier muligheten til å benytte boligen i tørke og reparasjonstiden. Materialvalg og rør gjennomføringer ble tatt uten at Forsikringstaker ble konsultert. Beslutningene førte til forringet kvalitet i forhold til opprinnelig. Påstand fra takstmann om at bad i første etg kunne benyttes, som derved gjorde boligen beboelig stemte ikke. Dette ble påpekt fra Forsikringstaker, men tydeligvis betraktet å ikke medføre riktighet! Mao følelse av å bli mistenkeliggjort for svindel forsøk. Ingen begrunnet klage ble hørt, eller besvart med begrunnelse utover at takstmann hadde uttalt at 1.etg bad kunne brukes. Alle forsøk på å forklare at dette ikke medførte riktighet ble avvist. Alt i alt, overmåte misfornøyd!
Saken min raskt behandlet og informasjon god. Oppfølging under sykehusopphold bra.
Fikk lite hjelp og en ufin kundebehandler. Andre har fått feilen vi har på biln dekt på forsikringen.