Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Takstmann mangler kunnskap nok til å bruke rett grunnlag for verdivurdering. Når det blir påpekt møtes du med bortforklaringer og ingen faktisk vilje til å rette det opp.
Hurtig tilbakemelding og beskjed om hva jeg skulle gjøre videre.
Høy pris tross mange års skadefri kjøring både før og etter jeg skiftet til Fremtind. Intropris var en ren lokkepris, som raskt ble hevet.
Dekkes kun nyere elektroniske ting som blir ødelagt. Mulig de fremstår med annet syn, men når saken gjelder: får du ingenting. Hadde tv på 50 tommer( 6 år) som kortsluttet når jeg skrudde det på. Får ingenting igjen. Synes ikke det er riktig behandling. må enten være stålet eller knust , gjelder nok bare nyere produkter.
Fikk grundig og god informasjon og gjennomgang av saken pr,.telefon før utbetaling ..
Jeg fikk tilbake alt da jeg måtte avbryte reisen av veldig gode grunner
Dokumentasjonsloggen virker veldig seriøs og grundig, og vil være til god hjelp i salgsprosessen.