Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hver saksbehandler jeg snakket med hadde lite peiling eller ga ulik informasjon. De var lite til hjelp, og ønsket ikke forstå situasjonen vi befant oss i.
Har hittil god erfaring med forsikringsselskapet. Både tidlegare bolig og med bil.
Fikk svar i kort tid, men saksbehandler var litt forvirret å sa at jeg må betale egenandel. Etter å ha sendt dokumentasjonen så fikk jeg tilbakemelding at jeg trenger ikke å betale noe.
Jeg har vært medlem i deres selskap i mange 10 år am LO medlem med unntak av et år da jeg byttet bil i 23 etter anbefaling fra bilselger. Savnet da at dere ikke spurte hvorfor jeg byttet selskap. Gikk tilbake til dere frivillig pga tidligere gode erfaringer. Savner en kontaktperson hos dere. Hadde en, men hun ble borte, sagt opp??
Fornøyd. Vi har fått god hjelp når vi har har hatt behov for det.
Dårlig erfaring. 2 saker som jeg har fått avslått.
alt for lang behanlingstid. saksbehandler kverulerer med meg om faglige temaer når kommer til byggtekniske ting, enda jeg er faglert i tømrerfaget. vil generelt anbefale alle og holde seg unna fremting forsikring, iallefall boligforsikringen deres.