Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind har dårlig kundebehandling ved skadeoppgjør, arrogante, lang behandlingstid, forskjellige saksbehandlere, må "krangle" for å få detaljer riktig. Sparer opptil 12000,- ved bytte av selskap.
Er meget tilfreds og trygg for å få hjelp når det opstår skader på eiendeler på reiser og fritid.
Veldig bra responstid.Gode behandlere som var veldig flinke til å forklare oppgjør og behandling .
Rask behandling av saken som gjaldt ødelagte progressive briller. Tok kun 3 dager fra skaden ble meldt inn til pengene var inn på konto. Veldig bra!😀
Meget rask og hyggelig behandling. Realt og lynraskt oppgjør.
Det gikk veldig fort,og de var svært sjenerøse. Veldig fornøyd med hele opplevelsen!
Utrolig dårlig kommunikasjon og lang svartid. De avsluttet bare saken uten forklaring.