Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært fornøyd med service og behandling av saken. Hyggelige og serviceinnstilte kunderådgivere.
Proff kundekontakt. Raskt og greit oppgjør etter skade.
Effektiv og rask behandling av skadesak. La tilrette for annet bilutleiefirma for å gjøre det enklere for meg.
Hadde hatt sykkel på våroverhaling. Tok den i bruk og bremser tok bedre enn jeg var vant med slik at jeg endte i asfalten hvor både sykkel, klær og meg selv ble ødelagt. Jeg fikk avslag på erstatning for både sykkel og klær med begrunnelse "ødelagt sykkel erstattes ikke ved bruk og fift/hull/riper etc erstattes ikke på klær". Jeg har både reise- og innboforsikring gjennom Fremtind. Hvor er tryggheten med så mange smutthull? Tror jeg må bytte selskap
God oppfølging av saken fra deres representant. Innhentet ytterligere opplysninger fra meg etter at skademelding var sendt. Jeg hevdet at motparten hadde skyld i kollisjonen og det samme gjorde deres representant.
Styr unna. Det var en kamp over flere måneder med at de drev med ansvars fraskrivelse.. Måtte få inn en egen takstmann og flislegger for å endelig få de på banen. Og enda da var det en kamp. Måtte gjøre alt selv.
Ble akutt syk på ferie (matforgiftet) og måtte legge meg inn ei natt til på ferie som jeg måtte betale selv. Fikk ikke igjen ei krone for merutgiften jeg måtte ut med for å leie meg et hotellrom for å bli frisk.