Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandlingstid. Meldte inn skade på briller mandag, penger på konto onsdag.
Lett å forholde seg til, hadde behov for å ta kontakt på tlf. Fikk god hjelp og følte at de var en trygg og god kontakt å forholde seg til.
Jeg har gode meninger og fremtid forsikring, bortsett fra den nest siste skaden som ikke har gjort opp
Har over flere år hatt topp-forsikringene til Fremtind og gladelig betalt det lille ekstra for den dagen det skulle skje at jeg trenger hjelp. 3 ganger har jeg henvent meg med det som i utgangspunktet er fillesaker. Fylt ut på nett, avslag på 2 sekunder. Ringer og får beskjed om å fylle ut på nett da det ikke er noe annet de kan gjøre. Upersonlig og svært lite imøtekommende
Veldig ryddig og rask behandlingstid fra eg tok kontakt og eg kom til behandling
Tre uker etter at jeg fikk beskjed om at jeg hadde rett til å få erstattet telefonen min, har jeg enda ikke fått noen telefon
Hyggelige folk men ikke fornøyd med trekk av alder på brillene