Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandlingstid.Men litt lite på refundering i penger, kontra handel i butikk.
Verste forsikringsselskap jeg noen gang har vært ute for. Lang svartid på mail og telefon. Dårlig erstatningsoppgjør.
Rask og god behandling av kundebehandler. I forbindelse med bilskade og behandling av syk hund.
God opplevelse angående min sak . Kom ikkje inn på nett for å melde skade . Ringte og saksbehandler tok tak i saken umiddelbart . Rask behandling og oppgjør .
Fikk god assistanse til utfylling av skadeskjema. Saken opp og avgjort på kun minutter.
Hyggelige kundebehandlere, enkelt å komme i kontakt med
Jeg ble frastjelt AirPodsene mine på vei til jobb. Dette velger dere i Fremtind å ikke gi erstatning for. Jeg har dessverre ikke råd til å fortsette å betale for en forsikring som ikke stiller opp når uhell først inntreffer.