Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke fått avklaring på skadesak som er meldt inn 25.01.22. Veldig irriterende. Vill ikke anbefale Fremtid forsikring til noen.
Når du mister en telefon på havet krever Fremtind at man må dukke ned å plukke den opp for å få erstatning. For det første er det i noen tilfeller ikke mulig å dukke ned å plukke den opp. For det andre er telefonen 100% garantert ødelagt etter å ha lagt på havbunnen i sjøvann
Veldig raskt svar og behandling av vannskader på verdisakene mine. Jeg var fornøyd
En meget positiv opplevelse etter og ha opplevd total brannskade på arbeidsplassen. Uhyre kjapp saksbehandling, godt tilbud med flere muligheter for erstatning av tapt innbo og løsøre. Anbefales på det sterkeste!
Min sønn på 14 ble frastjålet sin relativt nye sparkesykkel. En sykkel som stod låst og som vi har kvittering på. Men Fremtinds ansatte bruker tydligvis arbeidstiden på å finne små kriterier kunden ikke klarer å utfylle istedetfor å hjelpe når uhellet er ute. Det ble ingen utbetaling fra Fremtind, bare en arrogant mail om alle kriteriene vi ikke oppfylte i denne saken. Blandt annet at sparkesykkelen gikk 10km/t for fort for at de kan utbetale noe som helst. Min sønn ble helt knust når han ble frastjålet sparkesykkelen han hadde spart til leeenge, og ble ikke noe mindre skuffet når han ikke fikk en krone igjen av forsikringen vi hadde. Styr unna Fremtind.
Lett å komme i kontakt med og behagelig kundebehandlere å snakke med , hjelpsom og raske
Hyggelig og imøtekommende saksbehandler, lyttende og ga god orientering om saksgang og utfall.