Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min sønn på 14 ble frastjålet sin relativt nye sparkesykkel. En sykkel som stod låst og som vi har kvittering på. Men Fremtinds ansatte bruker tydligvis arbeidstiden på å finne små kriterier kunden ikke klarer å utfylle istedetfor å hjelpe når uhellet er ute. Det ble ingen utbetaling fra Fremtind, bare en arrogant mail om alle kriteriene vi ikke oppfylte i denne saken. Blandt annet at sparkesykkelen gikk 10km/t for fort for at de kan utbetale noe som helst. Min sønn ble helt knust når han ble frastjålet sparkesykkelen han hadde spart til leeenge, og ble ikke noe mindre skuffet når han ikke fikk en krone igjen av forsikringen vi hadde. Styr unna Fremtind.
Lett å komme i kontakt med og behagelig kundebehandlere å snakke med , hjelpsom og raske
Hyggelig og imøtekommende saksbehandler, lyttende og ga god orientering om saksgang og utfall.
Fikk hjemreisen fra Tallinn ødelagt pga flyforsinkelser, men Fremtind dekket ikke en krone av ekstrakostnadene dette medførte for oss for videre transport
Ikke annet å si. Veldig fornøyd hittil😊 Har jo ikke hatt behov ,eller hatt kontakt før,så hva mer kan jeg si. Rask tilbake melding og raske til å ordne opp..
Det lønner seg ikke å være ærlig med dette selskapet. 0 i skadeoppgjør for frastjålet mobil fordi de ikke tror det er gyldig siden det tok litt tid før jeg oppdaget at mobilen var borte. ( jeg går dessverre ikke og kikker ned i mobilen hele tiden.. ) jeg har også kollegaer som er svært misfornøyd med dette selskapet. Lofavør medlemmer
Ingenting å klage på. Saken ble behandlet omgående og ferdigstilt så snart verkstedet hadde ferdigmeldt.