Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel og intuitiv side hvor man lett kan velge den løsning som passer best.
I forbindelse med forsikringsoppgjøret for ødelagte briller, ble oppgjøret avkortet med kr 3000,- fordi vi ikke har tilgang på optiker i Synsam kjeden i nærheten. Nærmeste Synsam butikk befinner seg over 120 km unna, og jeg ville måttet bruke en hel arbeidsdag på å oppsøke dem, i stedet for å kunne bruke vår lokale optiker, som kanskje hadde tatt maks en time. I tillegg til tapt arbeidsfortjeneste og kjøring måtte jeg da også hatt en ny synsundersøkelse, noe som hadde medført mye mer enn 3000,- i kostnader. Jeg tok undersøkelsen for under ett år siden lokalt, og kunne helt klart ha brukt denne ved uttak av nye briller.
Jeg er fornøyd med dere. Fordi ordnet problemet mitt så fort.
Eg ringde forsikringsselskapet og forklarte dei problemet mitt og dei anbefalte meg å melde de inn på deira nettside. Det gjorde eg og berre nokre dagar etter fekk eg telefon om at oppgjøret var på vei inn på kontoen. God service og kort behandlingstid.
Veldig fornøyd. Jeg ble forespeilet en ventetid på ca 60 dager, men det gikk mye raskere enn forventet. Det er første gangen jeg har behøvd å benytte min reiseforsikring (heldigvis), det har vært en positiv opplevelse. Jeg har allerede skrytt av dere til noen bekjente.
Kjempe god service og rask saksbehandling. Så dette er et forsikringsselskap som kan anbefales på det sterkeste.
Utrolig dårlig service, i avslaget står det feil informasjon om hva som er galt med bilen. Dvs at de ikke har lest papirene fra verksted. Å gi avslag på en skade som ikke er riktig blir veldig feil. I tillegg vil de ikke se på saken på nytt, men endre ordlyd i avslaget. Dårlig service fra begynnelse til slutt. Anbefaler å styre unna disse. Og som de skriver i brevet til meg, så må vi ikke tro på det som står på hjemmesiden.