Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mer informasjon vil gjerne vite om saken min. Det er første skade meldingen vi hatt med dere.
Jeg er Veldig fornøyd med dere service fordi de ansatte kan gi en god råd for meg og behøve ikke vente på lang om svaret.
Elendig på å informere om viktig info ang hva forsikringen dekker og ikke.
Veldig kunskapsrike kundebehandlere og rask og greit oppgjør.
Grei og forholde seg til, takstmann kom raskt. Rask tilbakemelding.
Møtte liten forståelse da eg sa at eg ville prøve å komme meg til Europa. Visste at eg hadde knekt ribbein og eit besøk hos lege kunne føre til innleggelse på sykehus i Columbia. Bad om hjelp fra Frankfurt når eg kom dit. Fekk beskjed om at eg måtte klare meg sjølv når eg ikkje oppsøkte lege i Columbia.
Etter at jeg meldte skade måtte det flere mailer til. Til slutt måtte jeg bruke mobil. Heller ikke resultat som forventet.