Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har alltid blitt møtt med vennlighet når jeg ringer om. en skade. For mange år siden oppdaget jeg en liten lekkasje på vaskerommet i rekkehuset mitt. Lekkasjen kom fra et rør langt oppe under den ene veggen,og en måtte rive litt av denne veggen for å stoppe lekkasjen. DNB rev da alle veggene og tok bort gulvbelegget. Så tørket de opp vannlekkasjen og pusset opp rommet , og i tillegg ble hovedkranen skiftet. Arbeidet ble utført profesjonelt. I 2017 kolliderte jeg med bilen min,den ble vraket, og jeg fikk en god erstatning. I 2019 fikk jeg en liten lekkasje på parketten i leiligheten min. Til å begynne med trodde jeg at lekkasjen kom fra kjøleskapet ,DNB kom da rask til og ville skifte hele gulvet.Så viste det seg at lekkasjen kom fra et rør under vasken, og da var det sameiet sitt forsikringsselskap som var ansvarlig for skaden. Dette selskapet ville bare skifte litt av parketten og slik ble det. Takk for god servise.
Saken ble løst på noen få dager, det var raskt og enkelt å melde skaden. Pengene kom fort på konto. Alt ble løst elektronisk.
Hyggelig og positiv saksbehandler som følger opp saken raskt. Blir tatt på alvor og får god hjelp.
Jeg har hatt flere saker, alle er løst raskt og på en måte jeg er fornøyd med.
Ingen diskusjon, bra oppfølging, de få gangene vi har hatt kontakt med Fremtind har vi fått god behandling.
Lang saksbehandling og elendig oppfølging. Kraftig reduksjon på oppgjør. Etter 6 mnd er ikke saken avsluttet.
Flott og hurtig behandling ved sykdom og tap av høreapparat