Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet uttaler først at "vi dekker skaden på bilen din", og kommer så tilbake to uker etter og kommer med kontramelding, nemlig at skaden ikke dekkes. Og det etter at det i tillegg til den skriftlige tilbakemeldingen om at skaden dekkes også har fått det bekreftet muntlig i telefon med selskapet.
Lite service og oppfølging å spore i mine saker. En lekkasje i taket var visst noe jeg burde forvente kort tid etter jeg overtok huset, selv om taket ikke var for gammelt eller andre forhold som skulle tilsi det... Skade på garasje som følge av arbeid på nabotomt føltes som om det var min feil. Jeg fikk ut takstmann, men måtte innhente mye informasjon selv og dokumentere alt. Ikke forvent deg valuta for forsikringspengene!
Jeg meldte en skade på mobilen, og det var første gangen jeg brukte forsikringen. Jeg visste ikke hva jeg skulle forvente. Tjenesten var praktisk, fort og enkelt å løse.
Jeg syntes at det var greit å fylle ut skjema. Fikk rast svar , og oppgjør
Rask og effektiv saksbehandling. Rask utbetaling. Kjempe service. Lett å melde inn skader. Anbefales.
Rask behandlingstid og raskt oppgjør, litt skuffet over att oppgjøret var mye mindre enn verdien som gikk tapt.
Rask og effektiv saksbehandling. Hyggelig og forståelsesfull saksbehandler.