Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved tlf lang venting første nkundebehanfler vet ikke settes over neste sier ja ved innvendt skade avvises
Må lyve hvis man vil få erstatning. Jeg har mistet mobilen på ferie og får ingen erstatning. Jeg skulle si at den er stjålet
Hadde kontakt med en utmerket kundebehandler. Følte meg utrolig godt ivaretatt.
Saken min blev fort avsluttet som var meget positivt. Det negative er lang ventetid på telefonen.
Fremtind fortsetter sin saklige og grundige behandling av forsikringssaker. Kunne kanskje vårt noe rskere, men hvis det går utover grundigheten, er det bedre med litt forsinkelse. Profesjonelle, vennlige, korrekte og hjelpsomme. MVH Gunnar S.
Fremtid tar kundene på alvor og har en rask og forutsigbar saksbehandling.
Fremtind har rotet og somlet i 6 måneder for så å nekte erstatning. Ingen kommunikasjon underveis, har ikke sendt noen for å vurdere skaden. Begrunnelsen for avslag fremstår som ekstremt opportunistisk flisespikkeri. Et annet selskap innvilget min nabo erstatning uten å nøle, basert på samme dokumentasjon. (Det er samme skadetilfelle) Konklusjon: Unngå kundeforhold med Fremtind for enhver pris!!!!