Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjorde om avtalen vår ennå vi flere ganger snakket med de der de lovet at alt var fikset . Så nå sitter vi igjen som tapere . Kommer ikke til å bruke de mere .
Mye er overlatt til en selv. Alt må legges ut for selv ved reiseforsikring og mye dekkes ikke. Dekker ikke tapte feriedager på i mitt tilfelle manglende bagasje på alpetur i 2 dager. Ei heller knust telefon ved ulykke som endte på sykehus på reise. Aldri hatt problemer med dette på tidligere selskap så reiseforsikring virker litt halveis, tross beste reiseforsikring. Lang ventetid på telefon. Terningkast 3-4
God behandling og raskt behandling av vår skademelding
Forsikringene jeg har betalt på i årevis, viser seg å være totalt verdiløse når man trenger dem. Arrogante kundebehandlere!
Har vært fornøyd hele tiden. Sakene blir fort behandlet
Fikk den hjelp jeg trengte.Har ikke så mye mer å si.
Enkel skademeldingsprosess, rask behandling, bra oppgjør, som forventet.