Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke fått noe svar etter saken ble registrert, siden begynnelsen av august.
Posetive saksbehandleret, fått rask behandling av saker .
Som jeg skrev over, er det kanskje deres kunde som skal gjøre jobben. Tok alt for lang tid. Nesten 4 uker😕
Hund som har vært syk og hos vetrinær. Lastet opp alle dokumenter og fikk beskjed om utbetaling kort tid etter. Svært ryddig og fin opplevelse som kunde.
Bør bedre tilgjengelighet og besette kundeveiledere med kompetente personer som har beslutningsmyndighet i akutte situasjoner. Bør bli bedre på å følge opp kunder og gi informasjon til kunde ved lang behandlingstid. Bør ha ambisjon om langt raskere behandlingstid.
Rask og grei service. Enkelt oppfølging. Anbefales
Fikk god beskrivelse på hvilken forsikring jeg skulle bruke i min sak og hva jeg skulle gjøre.