Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rasskader i 2023 . Store ødeleggende vannskader. Fremtind var strålende til å oppfatte saken og yte hjelp. Imponerende!
Her er du kjeltring til det motsatte er bevist. Knapt nok åpen telefon og tonen i Mail er utrolig frekk og provoserende. Trodde vi var godt forsikret men det var helt til uhellet var ute. Så nå er vi dobbeltforsikret frem til jeg får meldt meg ut av Fagforbundet slik at jeg fritt kan velge. Aldri mer Fremtind på oss. Til orientering bruker vi drøye 10 000 på ulike forsikringer per måned.
Det var veldig lett å melde skade og jeg fikk raskt svar!
God erfaring med Fremtind. Har fått hjelp når jeg har trengt det.
Veldig dårlig kundebehandling, selv når ekstern takstmann forklarer at deres egen tar feil så rikker de ikke. Dårligste behandlingen jeg noen gang har opplevd. De satser på at kundene gir opp tydeligvis.
Det var en dårlig opplevelse av tilbakemelding og betaling
God og rask saksbehandling. Første møte med saksbehandler var en god opplevelse og nyttig veiledning