Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Informasjonen som ble gitt var altfor dårlig. Synes alltid de vrir seg unna hva de dekker & ikke.
Gode priser og rask saksbehandling. Hyggelige saksbehandlere.
Hva som er bra er saksbehandlingen som er rask og effektiv.
Utmerker oppfølging iht salg av min leilighet I alta
Dyr alt for dyr.lovet en go pris. Men etter et par måneder har prisen på forsikring steget til det dobbelt.
Forferdelig erfaring med forsikring som dekker ikke skaden. Man betaler kontigent hver måned fordi hvis det skjer noe da er det forsikring som dekkes skaden som kan ikke repareres. Innboforsikring må dekkes som gjelder Tv som funker ikke hvor bildene er sort og hvit og beveger seg hele tiden. Uklart bilder
Etter at det hadde gått 2 uker uten å ha fått tilbakemelding etter at takstmann hadde vært på besøk purret jeg. Først via mail, deretter via nettbanken. Ingen svar å få. Fikk etter hvert tak på saksbehandler på tlf. Det virket som at taksten allerede var ferdig, da jeg fikk den nesten umiddelbart etter tlf samtalen. Det burde vært unødvendig at jeg skulle purre på dette. Taksten hadde antakelig vært klar lenge og jeg har ventet unødig. For meg som kunde virker det som at det var svikt i interne rutiner eller kommunikasjon her.