Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde to ulike skader forårsaket av en annen bil (som stakk av) og en person (som naturlig nok ikke har ansvarsforsikring), og det skjedde attpåtil i utlandet (med ekstra styr rundt det). Fikk god hjelp og rettleding i saksbehandlingen. Løsningsorientert og effektiv saksbehandler.
Saken ble avsluttet uten at Fremtind hadde undersøkt skaden. Velg noen andre - hva som helst må være bedre. Forsøker å ringe de, men ender i kø med 20 foran meg i køa. Dårlig åpningstid på "kundeservice".
Rask behandling. God forståelse hos saksbehandler.
Ikke brukbar een forsikringen tror jeg. Jeg måtte ha egen sjofør for å komme meg videre
Veldig God service, raskt oppgjør. Billig forsikring.
Får avslag på avslag med store smilefjes. Nyttesløst å ha innboforsikring her da dem snor seg unna med syltynne forklaringer.
Lett å få hjelp, fekk svar på det ej lurte på og kunne ringe om ej trengde det😉