Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har uheldigvis hatt flere skadetilfeller i forbindelse med et huskjøp. Én sak har løst seg greit, én sak har tatt veldig lang tid å få svar på, og én sak har blitt avvist.
Føler meg lettvint, stemoderlig og urettferdig behandlet. Saksbehandler satte seg ikke grundig inn i saken, og sendte et automatisk generert standardavslag. Svarer ikke på oppfølging. Disse folka hjelper deg ikke når du trenger dem. Styr unna!
Må jobbe hard for å få kontakt og få startet prosessen. Meget treg behandling og dårlig kommunikasjon.
Hurtig oppfølging av henvisning fra fastlege. Bekreftelse at skademelding var OK og bestilling hos behandlingssted.
Jeg har på kort tid hatt fire forsikringsoppgjør. Alle avgjort i løpet av første døgn. Alle fullstendig problemfritt og enkelt. Kan på bakgrunn av min erfaring anbefales helt uten reservasjoner.
Rask behandlingstid og super kundeveiledning underveis i saken.
Fikk hussopp i hytta sommer 2023. Fremtind har håndtert saken, som ble mye større enn først antatt, på en veldig god måte. Er veldig fornøyd.